Translate

25 Nisan 2012 Çarşamba

Fransa'daki Sergi

Marka olmak, markalaşmak böyle bir şey herhalde. Bugün Fransa'daki bir sergiden bahsedeceğim. Bu sergi Louis Vuitton'un 1854'ten günümüze kadar gelen modellerini teşhir ettiği bir sergi. Marka'nın ilk yıllarından endüstrileşme çabası, sonra nasıl globalleştiğini ve teknolojik ilerlemeleri sergiliyor. Tabii en önemlisi de yenilikçi tavrı ile risk severliğini vurgulayan bir görsel. Sergi Louvres Müzesinin hemen yanında iki kattan oluşuyormuş. 9 Mart'ta başlamış, 12 Eylül'e kadar sürecekmiş. Marc Jacobs ile beraber yaptıkları bu çalışma moda adına gerçekten görülmeye değer. Yaklaşık 150 seneden beri süren bu serüveni böylesi sergilemek her babayiğit'in harcı değil. Taşı delmek damlaların sürekliliği ile olur. İşte markaların oluşması ve sağlam temellere oturması için, bu tarz büyük isimlerden örnek alarak yolumuza devam etmemiz gerekir. Temennimiz, Türk markalarının da böylesi markalaşması dileği ile... Amaç konuşan değil, konuşulan olmak...

Hiç yorum yok: