Translate

8 Şubat 2012 Çarşamba

Oscar




26 Şubat'ta yapılacak olan Oscar töreninin hazırlıkları bitmiş. Erkeklerde Brad Pitt ve George Clooney aday gösterilmiş.
Her ikisi de kadınların gönlünde taht kurdular. Benim favorim Clooney. Brad Pitt de çok yakışıklı ama zevkler ve renkler tartışılamaz. Kadınlarda ise Demir Lady filmindeki Margaret Thatcher rolü ile  Meryl Streep. Bu yaşında bile bayrağı bırakmaması ve 17 kez en iyi kadın oyuncu adayı olmasına helal olsun diyorum başka da birşey demiyorum. Her sene Oscar törenini iple çekerim. Gelen  starların  o kırmızı halı üzerinde salınmaları ,özel haute couture kıyafetleri, özel tasarım mücevherleri... (kuyumcular ödünç verseler bile) o ihtişam benim ruhumu doyuruyor sanki. Bu  büyülü dünyada   bütün güzellikler  sanki bir arada. Törenin yapıldığı tiyatronun ihtişamı aktör ve aktristlerin şıklığı ile bütünleşiyor adeta. Şimdile de bu sanatçıların hepsi hummalı bir hazırlık içindeler. Bana göre  ödül  almak  kadar, orada kim daha uzağa "işeyecek" yarışı geceyi ölümsüzleştiriyor.
Yalnız merak ettiğim, bizde verilen ödüllerden sonra başlayan kavgalar, hak yeme dedikoduları, bir biriyle küsmeler.... Oscarda da böyle şeyler oluyor mu acaba, bilen var mı ?

Hiç yorum yok: