Translate

6 Ocak 2012 Cuma

Vefa...





Bloğumda birinci günüm, çok heyecanlıyım. Yukarıdaki kısa video  şimdiki dükkanımızın 1991 tarihindeki açılışı. O dönemin trendleri mağazaların sokak defileleri idi. Biz de bu duruma ayak uydururken, televizyonda TRT 1’den sonra ilk özel kanal STAR’da haber olduk. Bizim için çok sevindiriciydi. Videoda gördüğünüz mankenlerin şimdi boyunca çocukları var. Ha… beni sorarsanız ? çok kocaman oldum. Şu anda  56 yaşındayım ve yaşlanmaktan değil, yaşımın getirdiği donanımlardan çok mutluyum.
Geçenlerde 20 sene evvel  müşterimiz olan bir hanım elinde ufak bir buketle içeri girdi. İlk önce hatırlamadım ama sonra oradan girdi, buradan çıktı çok iyi tanıdığım biri olduğunu anımsadım. İnanılmaz duygulanmıştım, bu bir vefaydı. İşte semt butiği böyle bir şey. Zamanla  müşterilerimiz dostlarımız oldu tabi. Ayşe hanımın çocukları, Fatma hanımın kocası, buluşma noktası, rehabilitasyon merkezi, içilen kahveler ve ardından bakılan fallar(bir de çıkıyormuş sonuçlar J),sevinçlerle, üzüntülerle dop dolu geçen 31 sene!
Gayrettepeki ilk dükkanı açtığımızda Akmerkez bile yoktu. Oysa şimdi etrafımızda Cevahir, Profilo, Astoria, Kanyon, Metro City, Akmerkez var. Anlayacağınız kahraman bakkal süper markete karşı (Ferhan Şensoy Tiyatrosu) durumundayken bile sıradan bir mağaza olmak yerine, insanlarla daha yakın samimiyet kurmak için semt butiği olmayı tercih ettik.
İstikrarımızın en önemli unsurları, sattığımız ürün kalitesinden asla ödün vermemek, insanları ve işimizi çok sevmek.
Fazla yaşlanmadan ve  yaşadıklarımı unutmadan bu bloğu açmaya karar verdim. Amacım, zaman içinde sizlerle bir çok anımı paylaşmak ve modanın son trendlerini beraber takip etmek. Moda eğer değişime ayak uydurmak  ise, biz de o modaya uyarak butiğimizi sanal ortama taşıdık. Şu an ki çalışmalarımızın amacı, butiğimizin sıcaklığını  ve  samimiyet duygularını sanal ortamda sizlerle paylaşmak.


Hiç yorum yok: