Translate

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Albümün Günlüğü

Taşınmak bir yerden gitmek, götürmek benim gibiler için çok tercih edilen durumlar değil. Ama bazen çok istemediğimiz şeyleri de yapmak zorunda kalırız. Malum kentsel dönüşüm bana göre de  rantsal dönüşüm işi çıkınca da bize de başka yere taşınma işi göründü. Taşınma sırasında ki en iyi şey dolapların boşalması, fazlalıkların, eskiyenlerin atılması, kısacası lüzumsuzların evden çıkması ve böylelikle dipten temizliğin gerçekleşmesi. Bu arada dağınık olan şeyleri de düzenlemek şart olur. Bunlardan bir tanesi ayrı ayrı çekmecelerde olan resimleri istif yapmak, albümleri yenilemekti. Zaman mekan ayrımına göre ayarlamak bayağı zamanımı aldı. Butikte çekilen tüm resimlerin hepsini bir araya topladım ve albüm yaptım. Şimdilerde 35 seneyi butiğe gelen arkadaşlarımla paylaşıyorum. Ehh kolay değil tabi bunca senenin barındırdığı duygular, aramızdan ayrılanlar, yaşanmışlık hepimizi bir yerlere götürüyor. Nostalji hüznü barındırır. Ve öyle bir geçer zaman ki dedirtir. Büyüdüğümüzü, yaşlandığımızı görmek sağlıklı yaşadığımızı gösterir. Bir albüme 35 seneyi sığdırmak mümkün değilse de bize o günleri yansıtıyor.












Hiç yorum yok: